Τα εγκαίνια της αίθουσας εκθέσεων του συλλόγου
Πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης 7 Νοεμβρίου τα εγκαίνια της ανακαινισμένης αίθουσας εκθέσεων «Στεφάνου και Βασιλικής Γώγου» του Φ.Σ.Φ. «Ο Αριστοτέλης» με την παράλληλη αναδρομική έκθεση έργων της Πινακοθήκης Φλωρινιωτών Καλλιτεχνών του «Αριστοτέλη» Η αίθουσα, που αποτελεί ένα «κόσμημα» και διαθέτει την πλέον σύγχρονη υποδομή. θα αποτελεί σημείο αναφοράς για το χώρο των τεχνών στην…
